Best Plumbing Services in Charlotte, NC
My online repair request was responded to immediately. Scheduled on the Monday following that weekend I submitted it. Tech was prompt, courteous, and quick. Cost on the disposal/install was a bit of a sticker shock, but since it was all so convenient and professional, I agreed to it willingly. Would use them again.
Charlotte, NC
With temperatures in single digits, late Saturday,when no other plumber would respond to an emergency..Jeff Jordan was an Angel. My 94 year old twin aunts, experienced an exploded pipe. Their caregiver discovered the water spraying in the side yard. Had no idea where the cut off valve was. He came to cut off the valve...but could not leave them without water. He worked until after dark and fixed the pipe. God Bless him.
4315 Hwy Nc 742 N, Wadesboro, NC 28170
Jason and his team converted a very large fountain into a nice fire pit. The job ended up being bigger than initially anticipated but Jason and his crew worked until everyone was satisfied and he maintained his quoted price, regardless of extra hours/product the project took. Highly recommend
Charlotte, NC 28211
We wanted to replace the 15 year old halogen under cabinet lights in our kitchen. Chris took the LED's we purchased and had all four in place and looking fantastic In less than an hour.
331 Highland Ave SE, Hickory, NC 28602
Denver Plumbing was recommended by a neighbor so we contacted them to come out and estimate the cost of installing a whole house water filtration system. Casey came out and talked with me about the various systems we could install and how each system could be installed. He knew his stuff and explained everything to me so I could understand and then relay the information to my husband. In addition to a water filtration system, we had a small laundry list of plumbing items. We had a Toto toilet installed, a kitchen faucet installed with new basket strainers in the sink, and a waterline for an ice maker. Jeremy did the interior work and Casey did the water system. Both were professional, on time and courteous. They answered all my questions as they were working. The work was done in a timely manner and came in on budget. They are definitely my plumbing company of choice.
4088 N Hwy 16, Denver, NC 28037
The most authentic family owned business. As a sales professional I meet a number of business owners. Eddie and Tawny are immensely kind and care for the community of Charlotte. I highly recommend Heyworth Plumbing for commercial projects.
217 E Cama St, Charlotte, NC 28217
Brian was very professional and arrived on time.
Although I ended up not needing any work done, it was still nice to have him come out and give peace of mind. I would definitely use this service again in the future!
Although I ended up not needing any work done, it was still nice to have him come out and give peace of mind. I would definitely use this service again in the future!
Charlotte, NC
Jerry was from the very beginning extremely knowledgeable. We originally thought we needed to switch from our current working water heater to a tankless because of the long wait for hot water. After hearing our problem he was already brainstorming a more affordable solution. He was quick with responses and very thorough with explaining things to us. His quotes were reasonably priced. Professional written quotes were emailed to us. His work was quick and clean. Very satisfied with the over all experience. We have literally no wait for hot water now at a fraction of the price other places we're quoting us. You can trust Jerry and he takes pride in his work. We will definitely be returning to Jerry for future work.
Charlotte, NC
I am very pleased with this company and with our plumber Lonie! I called this morning and Lonie was here by 12 noon. He fixed the issue within 10 mins and we are now able to do laundry again! We would recommend this company to anyone! Thank you for the speed, your knowledge and your customer service!
230 N Revere Cv, Ste 108, Tega Cay, SC 29708
I had the pleasure of having John Ritchie do some plumbing for me today. First of all what a pleasant man and very honest. I had two issues a leak in the kitchen and a leak in my bathroom. When he first started with the kitchen he checked like crazy for anything leaking. He checked the dishwasher, garbage disposal, and obviously the sink no leak. Now a few years back I had another plumber install a garbage disposal. So actually I believe we were dealing with an old leak, because there was no leaking to be found. The bottom of the cabinet was messed up and and the wood was warped I believe from a previous leak. I am redoing my kitchen and I did not want to have that problem come back. Now he did make reference to the plumbing being over 25 years old and we could re pipe with new piping but we actually both decided that it really was not really necessary at this time. Okay on with the bathroom. Actually he knew what it was right away, the faucet itself was leaking. So down to Lowes he goes. He picked out an attractive faucet installed it in no time and voila no leaks. Now I need a handyman to fix the wood in the kitchen and the bathroom. So as you can tell I was quite pleased with John of Ritchie Plumbing and his personable, honest, and knowledgeable business ethics. I have his card and I would recommend him to anyone with plumbing issues. Oh and very important I was very happy with the cost.
Charlotte, NC 28217
Recently moved to North Carolina and experienced a few plumbing issues in our new rental. Signature Plumbing assisted us in resolving several unexpected issues quickly! They are very knowledgeable, timely, and professional. We couldn't be more happier and will definitely use them in the future when we finally purchase our own home. If you're looking for a reputable plumbing company, no need to look any further. Signature Plumbing can provide you with so much comfort knowing that the work will be done correctly! You will not be disappointed!
Matthews, NC 28104
I am a rental property owner. I received a couple quotes from local plumbers to replace a hot water heater nearing it's service life. One highly reviewed plumber that I used before, and Eco Home Solutions. Eco Home Solutions was far more responsive and cheaper, but the level of complete communication and professionalism made the choice easy.
My elderly tenants made for some challenges coordinating with scheduling, but Eco Home Solutions completed the project with satisfaction and compassion working with, and around my tenants.
I will call them when needed in the future. And I am confident to recommend them to you.
My elderly tenants made for some challenges coordinating with scheduling, but Eco Home Solutions completed the project with satisfaction and compassion working with, and around my tenants.
I will call them when needed in the future. And I am confident to recommend them to you.
Charlotte, NC
Cliff from Cliff's came to the house I am renting yesterday and fixed my kitchen sink which was running so very slow. He was professional, friendly, thorough and fixed the problem! And best his price was VERY REASONABLE! Since I am new to the area he also answered my questions about the area, and made some suggestions. I would defiantly recommend this company, and will use them again in the future, if I have any further plumbing problems, Oh, and Sherry in the office was also great. Thank You!
524 2nd Ave SW, Hickory, NC 28602
Mike installed a water heater for us and was professional, friendly, and fast. I called at night after our water heater started leaking all over and he came the next day with his nice wife (she is his helper). It was the right choice. Good guy and way more affordable than the 2 other places I got estimates from. He came and got the job done fast and he and Mrs Mike are great to deal with. This one is a keeper!
6126 Deveron Dr, Charlotte, NC 28211
Outstanding plumbing company! They are on time, efficient and very competatively priced. We had Taylor come out and do a job and he was outstanding. Very friendly and knowledgeable. I definitely recommend this company for any plumbing need.
184 Grayson Rd, Rock Hill, SC 29732
TLDR: Work was good, service was quick friendly, price seems high and he said the $150 coupon on the website was included in the quoted price, 3% credit card fee is dumb. Would suggest shopping around, wish I had.
They came same day and replaced our water heater. They did not give price beforehand over the phone but were able to give it 30 seconds into looking at the old water heater, that was a little frustrating. Service man was nice but the price seems steep now that I have looked around more. FYI: $2,550 for a 40 gallon water heater replacement and the $150 coupon on the site was allegedly included in that. Receipt did not break out charges. What drove me to Yelp this is that when I went to pay there was a 3% credit card fee...I understand the need for that at a 7/11 but that seems ridiculous for a larger expense.
UPDATE: I was annoyed by the 3% charge so I called the main line and asked generally if they charge anything extra to use a credit card. She said No. I advised that I had been charged 3% yesterday and she said Yes, that is what we charge for credit card. When confronted on the instantaneous change she said that Well, we don't tell everyone that. Shady. Updated rating from 2 to 1 star.
UPDATE #2: Saw response from the business. Don't agree with their assertion that the operator lied about the 3% charge so that a plumber could discuss payment options but I appreciate their response regardless. Per above, service was quick and well done and the warranty is good but concerns still linger about billing practices. Updated to two stars.
They came same day and replaced our water heater. They did not give price beforehand over the phone but were able to give it 30 seconds into looking at the old water heater, that was a little frustrating. Service man was nice but the price seems steep now that I have looked around more. FYI: $2,550 for a 40 gallon water heater replacement and the $150 coupon on the site was allegedly included in that. Receipt did not break out charges. What drove me to Yelp this is that when I went to pay there was a 3% credit card fee...I understand the need for that at a 7/11 but that seems ridiculous for a larger expense.
UPDATE: I was annoyed by the 3% charge so I called the main line and asked generally if they charge anything extra to use a credit card. She said No. I advised that I had been charged 3% yesterday and she said Yes, that is what we charge for credit card. When confronted on the instantaneous change she said that Well, we don't tell everyone that. Shady. Updated rating from 2 to 1 star.
UPDATE #2: Saw response from the business. Don't agree with their assertion that the operator lied about the 3% charge so that a plumber could discuss payment options but I appreciate their response regardless. Per above, service was quick and well done and the warranty is good but concerns still linger about billing practices. Updated to two stars.
5362 Southampton Rd, Charlotte, NC 28217
Beware of this company. My wife hired Ultimate Plumbing to install a kitchen faucet. They installed the faucet and within a month a fitting they installed failed on the water supply line. We brought in another plumber who repaired it and said originally the wrong fitting was installed on the faucet. This lead to our house being flooded which damaged our hardwood floors, cabinets, subfloor and insulation. They asked my wife to not file a claim through their liability insurance company but to let them take care of it. They brought in a company to restore our house. Unfortunately, the company did part of the work and decided to only re-insulate the subfloor where it could be readily seen. Come to find out they consciously decided to not re-insulate 25-50% of my subfloor in an area they thought we would not see. I have contacted Ultimate Plumbing 4 times and left a message with the secretary(who identifies herself as the owners sister-in-law) who told me she would make the owners aware and would have them contact me. Needless to say Ultimate Plumbing has decided to not try and resolve this situation. I haven't received any response from the owners. Unfortunately, next week I will have to initiate the process of filing a civil lawsuit against Ultimate Plumbing. Unless you want to take a chance with this company I recommend you STEER CLEAR of Ultimate Plumbing.
710 N Broad St, Unit 28, Mooresville, NC 28115
Chris is phenomenal! He is on time, professional, knowledgeable, and friendly. He works precisely and is fast. He even vacuumed up the mess.
Charlotte, NC
Wow in total shock and disbelief
We received our Holbrook's bill for last week's overcharge
I honestly thought damn $75.00 just to walk through the front door is highway robbery
I mean seriously less than a four minute drive $75.00
Boom we were charged a whopping $101.65 for Matt to tell us it wasn't their job!
Wow it stated the charge was for the plumbing job how is it a fckn plumbing job when the man never actually touched anything and was here a total of 2.1 minutes????
Really seriously?
What a rip off !
I called Holbrook's today and the lady said we did a plumbing job we had to charge you we had tooo!!!!
Nahh homie all you gotta do in this shit Miserable life is one pay tax's
The other die and make you're peace wit one heaven up above !!!!!
Smdh
You'd actually think we've been longstanding fAithful customers of theres 40 plus year's strong
You'd think they'd have a little bit of compassion and consideration for their faithful dumbass customers like us
It's all about money money
They are straight crooks who honestly don't give a damn about thier customers at the end of the day
At the beginning of the day or anytime in between!
That's a disgrace and Shame
I honestly don't know how these soo called humans sleep at night
There's a special place in hell for folks like these
From know it all repair men to not knowing jack shit it's been ongoing two weeks
The Dr appliance guy Brock informed me the reason our refrigerator was one day hot the next cold that was normal I the summer that po dumbass fool
They stole $95.23 for bad advice walked out didn't do their job either
Total loss last week $251.00
And and entire life time loss of respect and dignity
We received our Holbrook's bill for last week's overcharge
I honestly thought damn $75.00 just to walk through the front door is highway robbery
I mean seriously less than a four minute drive $75.00
Boom we were charged a whopping $101.65 for Matt to tell us it wasn't their job!
Wow it stated the charge was for the plumbing job how is it a fckn plumbing job when the man never actually touched anything and was here a total of 2.1 minutes????
Really seriously?
What a rip off !
I called Holbrook's today and the lady said we did a plumbing job we had to charge you we had tooo!!!!
Nahh homie all you gotta do in this shit Miserable life is one pay tax's
The other die and make you're peace wit one heaven up above !!!!!
Smdh
You'd actually think we've been longstanding fAithful customers of theres 40 plus year's strong
You'd think they'd have a little bit of compassion and consideration for their faithful dumbass customers like us
It's all about money money
They are straight crooks who honestly don't give a damn about thier customers at the end of the day
At the beginning of the day or anytime in between!
That's a disgrace and Shame
I honestly don't know how these soo called humans sleep at night
There's a special place in hell for folks like these
From know it all repair men to not knowing jack shit it's been ongoing two weeks
The Dr appliance guy Brock informed me the reason our refrigerator was one day hot the next cold that was normal I the summer that po dumbass fool
They stole $95.23 for bad advice walked out didn't do their job either
Total loss last week $251.00
And and entire life time loss of respect and dignity
204 W Stanly St, Stanfield, NC 28163
Error: html_entity_decode(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated
Line: 405
File: tpl-listings.php
Line: 405
File: tpl-listings.php
1637 Marlwood Cir, Charlotte, NC 28227

















